میزکار صنعتی

میز کار صنعتی از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که همواره در هر آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، در واقع می توان گفت اصلی ترین عضو در هر آشپزخانه صنعتی یا هر مکانی که عملیات پخت و پز و یا آماده سازی مواد غذایی و بسته بندی انجام می  شود همین میز کار صنعتی می باشد ، زیرا شما برای انجام هر عملی برای آماده سازی ، پخت و چیدمان قبل از سرو نیاز به یک بستر بهداشتی ، مقاوم و کار آمد و البته با طول عمر بالا نیاز دارید ، میزکار صنعتی یک ابزار کار آمد برای انجام هرگونه فعالیت در آشپزخانه صنعتی می باشد .

میز کار صنعتی جزء اصلی ترین و پایه ثابت تجهیزات آشپزخانه می باشد البته میز کار کاربردهای فراوانی دارد و در مکانهای گوناگونی مانند کیرینگ ها، رستورانها، فست فودها، آشپزخانه هتلها، بیمارستانها و ادارات و همچنین قصابی ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

میز کار صنعتی استیل

میزکار صنعتی استیل با استفاده از استنلس استیل ساخته می شود و بهترین نوع استیل بکار گرفته شده در تولید این محصول استنلس استیل 304 بوده که در بخش تجهیزات استاندارد (گرید A) کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی گروه صنعتی ناب زیست تولید و عرضه می شود ، دلیل استفاده از استنلس استیل 304 خشدار هم این می باشد که ، این نوع استیل از مرغوب ترین نوع خانواده استیل ها بوده و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد و در کنار ظاهر زیبا ، کیفیت ، طول عمر ، به راحتی می توان آن را با مواد شوینده و ضد عفونی کننده شست و از هر گونه میکرب و باکتری عاری نمود و در عین حال از کیفیت و تمیزی میز کاسته نمی شود.

گروه صنعتی ناب زیست تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی با در نظر گرفتن نیاز بازار و به پشتوانه علم مهندسی و نیروی کار ماهر با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پیشرفته تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با بالاترین کیفیت تولید و به متقاضیان به صورت مستیقم و بدون واسطه عرضه می کند.

میز کار صنعتی از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که بیشترین تولید را دارد زیرا تقاضای این محصول بسیار بالا بوده و همین سبب شده که این محصول در دو گرید A و B تولید شود تا همه ی خریداران با هر بودجه ای بتوانند محصول با کیفیت و مناسب با بودجه خود را تهیه نمایند .

:قیمت میز کار صنعتی

قیمت میز کار صنعتی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی با در نظر گرفتن عوامل گوناگونی که در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تاثیر گذار هستند قیمت میزکار صنعتی را به خریداران پیشنهاد می دهند .

قیمت میز کار صنعتی به عواملی همچون نوع استیل بکار رفته، نوع طرحی و جوش و پولیشی که سازندگان مورد استفاده قرار می دهند و مواد مورد استفاده در زیره که می تواند از نوع ورق تفلون، ام دی اف یا نئوپان باشد و همچنین نوع رویه میزکار که از سه نوع استیل، ورق تفلون و چوبی ساخته می شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارا است .

قیمت میز کار صنعتی بر اساس نوع و ضخامت استیل بکار رفته و عواملی همچون رویه ی استفاده شده در میز کار تعیین می شود .

گروه صنعتی ناب زیست انواع میزکار صنعتی را در دو گرید مختلف که با نام های گرید A و گرید B (اقتصادی) شناخته  می شوند تولید و به مشتریان عزیز عرضه می نماید که این به خودی خود یک مزیت قابل تحصین می باشد و این حق انتخاب را به خریداران می دهد که بر اساس بودجه ی خود یک محصول با کیفیت را تهیه نمایند .

میز کار صنعتی در انواع مختلف مانند: میزکار رویه استیل، میزکار رویه تفلون، میزکار رویه چوبی، میز برنج پاک کنی استیل ، میز آشوت زباله و… طراحی و تولید می گردد .

 شما می توانید با تماس با کارشناسان و مشاوران متخصص گروه صنعتی ناب زیست از طریق شماره 09124265750 و 09127051674 به صورت مستقیم از قیمت میز کار صنعتی مطلع و از مشاوره و راهنمایی رایگان مهندسین این شرکت بهره مند شوید .